JOCS D'AIGUA A INFANTIL

Ja ha arribat la calor!!! així que per anar mes fresquets em organitzat racons d'aigua al pati. ens ho em passat molt bé, esquitxant-nos, pintant amb l'aigua, a la piscina, fent sabó i bimbolles, pescant i experimentant amb gel, aigua calenta i freda quines coses suren , i quines no suren.


RACÓ DE LA PISCINA






ESTA FRESQUETA!!!





UNA DUTXA AMB LA MANEGA



FEIM EL MORT I SURAM!!!








 ARA SOM PLANTETES I ENS REGAN

RACÓ DE PINTAR

Pintam amb l'aigua:
 




RACÓ DEL SABÓ

Si bufam per las canyetes feim molta sabonera!!







i podem jugar amb ella




RACÓ DE PESCAR




RACÓ D´EXPERIMENTACIÓ

 el gel sura?



Quines coses suren? perquè?



Perquè aquest gel es vermell?
 
RACÓ D'ESQUITXAR




ENS HO EM PASSAT MOLT BÉ!!

 

Comentaris

  1. em organitzat,em passat.>>>>>> hem organitzat, hem passat. Verb haver.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada